balkumzandjes.reismee.nl

1e etappe

Surabaya Hotel Singgasana.

Na een 26 uur durende lange reis, zijn we nu in Surabaya, waar we bijkomen van de reis en nu proberen we ons eerste reisverhaal op onze weblog te zetten. Dit valt nog niet mee.

Op schiphol verliep het prima, de vlucht was perfect we hadden allen ons eigen schermpje en zo keken we allen onze eigen film Jules Madagascar 2 en monsters vs aliens, Denise, Marley and me, en nog andere Papa en mama Wit licht en veeel spelletjes en toen Kuala Lumpur.... Voordat we het vliegtuig uit gingen hadden we eerst wat formuliertjes in te vullen van douane naar douane en wachten, wachten........Door naar Surabaya. Daar stond onze gids klaar. In Kuala Lumpur hadden we al diverse gidsen gezien, maar die van ons was toch echt de allertofste gids! Hij had zelfs geoefend en sprak ons met nederlandse woorden aan.

Bij het hotel aangekomen waren we erg moe. Het hotel is prachtig. Het is in Javaanse stijl met bamboe en uitgesneden houtwerk.

Lekker geslapen en goed ontbijt wel wat vreemd als mensen 's morgens vroeg al warme rijst en koffie erbij nemen. Maar er was genoeg zoet dus we komen niets tekort.

Na gezwommen te hebben in het mooie zwembad en op de bedden gelegen te hebben waar mama direct weer in slaap viel, gaan we nu surabaya bekijken.

Dit was onze eerste etappe.

reis naar azie

Donderdag 30 juli vertrekken wij vanaf schiphol naar Kuala Lumpur.

Vandaaruit reizen wij door naar Oost-Java (surabaya).

Dan maken wij een rondreis door Oost-Java naar Yogjakarta,

en van daaruit vliegen we terug naar Kuala Lumpur.

Dan gaan we naar Sandakan met het vliegtuig en verblijven we 5 dagen in de jungle.

Met de bus gaan we naar Kota Kinabalu en genieten daar van Zon, Zee, Strand & Snorkelen.

Daarna vliegen we naar Bandar Seri Begawan waar we worden opgewacht door:

onze nichtjes

Laughing

En dan eindelijk zijn we bij de familie.