balkumzandjes.reismee.nl

1e etappe

Surabaya Hotel Singgasana.

Na een 26 uur durende lange reis, zijn we nu in Surabaya, waar we bijkomen van de reis en nu proberen we ons eerste reisverhaal op onze weblog te zetten. Dit valt nog niet mee.

Op schiphol verliep het prima, de vlucht was perfect we hadden allen ons eigen schermpje en zo keken we allen onze eigen film Jules Madagascar 2 en monsters vs aliens, Denise, Marley and me, en nog andere Papa en mama Wit licht en veeel spelletjes en toen Kuala Lumpur.... Voordat we het vliegtuig uit gingen hadden we eerst wat formuliertjes in te vullen van douane naar douane en wachten, wachten........Door naar Surabaya. Daar stond onze gids klaar. In Kuala Lumpur hadden we al diverse gidsen gezien, maar die van ons was toch echt de allertofste gids! Hij had zelfs geoefend en sprak ons met nederlandse woorden aan.

Bij het hotel aangekomen waren we erg moe. Het hotel is prachtig. Het is in Javaanse stijl met bamboe en uitgesneden houtwerk.

Lekker geslapen en goed ontbijt wel wat vreemd als mensen 's morgens vroeg al warme rijst en koffie erbij nemen. Maar er was genoeg zoet dus we komen niets tekort.

Na gezwommen te hebben in het mooie zwembad en op de bedden gelegen te hebben waar mama direct weer in slaap viel, gaan we nu surabaya bekijken.

Dit was onze eerste etappe.

opa en oma

Fijn dat de reis zo goed is verlopen! Nu maar goed genieten van alle moois!
We blijven jullie volgen!!!
Liefs xxxx

Sanne Lisa Dees Marloes

Vanuit een heerlijk Maastricht (het is echt prachtig weer) wensen we jullie een hele leuke reis!We verheugen ons op jullie komst. We genieten nog even van de goeie dingen in Nederland!

Knuffels Sanne en Lisa
Dees en Marloes

de veldtjes

wat een ervaring hé zo'n lange reis. leuk om je eerste indrukken te lezen, zorg maar dat je goed uitgerust ben voor de andere avonturen die jullie gaan beleven
groeten van ons

Cécile

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad! Marloes, Lisa en Sanne zijn nu bij ons in Amsterdam en vandaag gaan we naar de Linnaeushof, een hele grote speeltuin!
Veel plezier verder!!
p.s, voeg ons ook even toe aan de adressenlijst..
Liefs,
Cécile

Rien Louise Bregje Anouk

Wat leuk om te lezen wat jullie meemaken.
Wij wensen jullie heel veel plezier!! :D
maar vanaf nu gaan wij zelf op vakantie, dus kunnen we jullie niet meer volgen.

groetjes van ons allemaal!

He Denise kijk uit voor de polefenario's en de krokedingussen in de jungle!!! ;-))
gr. Rien

opa en oma

Gelukkig dat mailen weer gelukt is! Gisteren een uitdraai gemaakt van jullie reis en alle plannen bekeken. Ook over de vulkaan, het stof, de stank e.d. en...niet ongevaarlijk. Jullie hebben het weer overleefd! Volgende stap..heerlijk hè. Liefsxxxx