balkumzandjes.reismee.nl

In Brunei!

Hallo allemaal!

We zijn goed in Brunei aangekomen, na een korte vlucht vanuit KK. DE vlucht was zelfs te kort om op tijd alle formulieren voor visum/mexicaanse griep etc in te vullen. De kinderen waren enorm hyper, konden niet wachten totdat ze Sanne, Lisa en MArloes zouden zien. De koffers werden van de band afgetrokken!

Gisteravond nog eens lekker wezen eten op de Filippijnse markt na een dagje snorkelen op Mamutik. Hele mooie vissen gezien: echte Nemo's! Jules had zijn onderwatercamera binnen de kortste keren volgeschoten. De instructies van de Lonely planet opgevolgd om ook nog aan de andere kant van het eilandje te snorkelen, maar wat niet vermeld werd: bij laag tij kun je niet meer het water in, omdat dan het koraal al boven water staat.

Zojuist met Marloes,Dees, Sanne en Lisa wezen eten bij de Boot club: was ook al weer lekker.

Nu genieten we van een glaasje port (door ons in KK op vliegveld gekocht) en rose en gaan zo lekker slapen.

Morgen lekker zwemmen en papa morgenmiddag met Dees hashen: verhalen daarover volgen nog.

dorine

Hoi lieve MADJ, het zijn weer allemaal lekkermakende foto's... Alleen het weer hier is zo'n beetje de overeenkomst. Voor de rest ziet het er bij jullie uit als een echt paradijs. Je kunt zien dat jullie er volop van genieten, ga zo door! Groeten Dorine en de rest (zitten al aan tafel voor ..... spagetti.....).

marcel

ben weer op de hoogte gaaf hoor